piątek, 1 marca 2013

Dzień Dobry,to mój pierwszy dzień........

Witam wszystkich zainteresowanych. 
         Moja skromna strona powstaje w ciężkich  bólach :) ponieważ w ogóle nie mam pojęcia jak się zakłada bloga.Ale myślę,że  pomalutku , krok po kroku i dam radę.
         Nigdy nie sądziłam ,że będę kiedykolwiek czerpała przyjemność z pieczenia i dokarmiania swojej rodzinki słodkościami ,bo z gotowaniem bywa różnie.Zainspirowała mnie strona Moje wypieki.com.Robię to amatorsko i niejednokrotnie po raz pierwszy,ponieważ moje doświadczenia są nieduże, ale przecież człowiek uczy się na własnych błędach ,czego nie omieszkam napisać  jak mi coś nie wyjdzie. Robię to  - bo lubię :)Chciałabym się podzielić swoimi osiągnięciami z innymi.

 Czekam na opinie i wymianę doświadczeń.
No to bierzmy się .....

7 komentarzy:

  1. witamy witamy. Gdy ja zabierałam się za bloga- nie tak dawno bo w czerwcu zeszłego roku, byłam przerażona! :) wiedziałam, że chcę lubię gotować i to było najważniejsze. z czasem przyjdzie reszta:) dziękuję za zaproszenie do przeglądania. pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie http://chochelka.blox.pl/html, ja z chęcią podpatrzę Twoje wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło było gościć, znalazłam wiele pięknych wypieków. Super! Pozdrawiam ciepluchno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaaaakie cudowne ciasta, na pewno jakieś upiekę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buszuję po Internecie w poszukiwaniu ciekawych przepisów. Ten blog uważam za jeden z najlepszych. Doskonałe przepisy, świetnie zdjęcia i precyzyjnie podany sposób przyrządzenia. Gratuluję. Proszę nie przestawać, bo nie tylko ja czekam na nowości w Pani wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś wspaniałego Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Wspaniały blog. Pierwszy z którego jak dotąd wszystkie wypieki wychodzą (jupi). Mam w planach wypróbować wszystkie przepisy. Bardzo dziękuję za tego bloga i pozdrawiam. Angelika z Gdańska

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią ze mną i innymi. Podpisz się,proszę imieniem lub choćby pseudonimem. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i pozdrawiam :)